tack hej, fuck dig.

Ni vet när man försöker tänka bort saker, saker som man inte vill tänka på. Ni vet hur svårt det är att få bort dessa helvetes tankar. Just nu är jag där, i tankarna. De försvinner inte. Jag vill inte tänka men tänker ändå, jag försöker göra saker för att inte tänka, försöker ha kul. Men mitt i allt det roliga så åker en tanke förbi en tanke om dig. Jag hatar det, hatar det så himla mycket. Det känns som att jag väljer rätt men samtidigt så känns det så fel. Jag vill inte förlora dig, jag vill verkligen inte. Men jag har gjort ett val och jag tror att det här valet är bäst för vad som händer just nu i den här perioden av mitt liv. Du måste växa upp och släppa ditt förflutna innan jag kan låta dig vinna en del av mitt hjärta igen, om du ens kommer få chansen att vinna mitt hjärta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback