05.11.12

har precis bokat en resa till London! känns så bra! Ska få träffa Linnea som jag inte fått träffa på ett ganska bra tag nu, Ska bli så kul att se hur hon bor och se London. Jag har aldrig vart i England så det ska bli spännande!

Sen så vill jag bara ängna en tanke åt lilla Hampus som har fått komma till hundhimlen efter hela 17 år... Den platsen kommer vara så mycket finare än jorden det kan jag lova! <3

även fast det händer spännande saker och även fast att dagarna går när man har saker att göra så kan jag inte låta bli att ängna många tankar till dig.. Känns konsigt men jag saknar dig redan, vill ha dig här nu, nu, nu!! Varför ska sånt man gillar vara så sjukt långt bort!?!?!?



<3



Kommentarer
EMMA säger:

åh lilla hampus :(
vila i frid!

Svar: jaa.. :( Han får verkligen vila i frid! Tror att han är som en gud i hundhimlen ! Alla kommer älska honom! :) <3
Hanna

2012-11-07 | 19:54:03
Bloggadress: http://emmafolkesson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback