12.12.12

Fattar inte vad som händer med mig?! Jag lovade mig själv att aldrig mer bli kär på riktigt eftersom att jag absolut inte orkar bli sårad. Jag klarar inte av att låta bli, klarar inte av att låta hjärnan vinna över mitt hjärta. Du har tagit en del av mitt hjärta och jag vet att du tar hand om det bra just nu men jag är så rädd att du ska skada det. Snälla gör inte det, jag orkar inte laga mitt hjärta en gång till, det tar sån lång tid och det gör så ont för varje dag som går. Just nu ger du mig fjärilar i magen och det pirrar i hela kroppen när jag får se dig och vara nära dig. Du är så fin, det finaste jag vet och jag är rädd för att säga de tre orden till dig men snart kommer dem jag lovar.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback