Emma lurade mig.

Kul att jag skrev värsta inlägget om branden i min gamla skola och så visade det sig bara vara så att der brann i ett förråd i skolan, alltså var det inte så allvarligt. Min kära vän Emma lurade mig att branden hade spridigt sig och att hela köket och matsalen hade brunnit upp vilket inte stämde.. Jag hatar att jag är så lättlurad.. 
Emma har vart här hela kvällen. Vi har kollat på film och jag har försökt att kolla på bigbrother, men jag har ett problem.. Jag somnar alltid när jag kollar på det programmet, hur ska jag göra för att hålla mig vaken? gaah, blir galen! Får kolla på det imorgon istället.


Slänger in en bild på mig från förra helgen när jag fyllde 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback