När det blir varma sommardagar, kom ihåg mig då.

Hej! Idag har jag varit så jäkla lat! vaknade ihopp om att solen skulle skina super mycket så att jag kunde sola i några timmar. Men det visade sig att det var mulet och jag bestämde mig för att lägga mig på soffan och kolla på EN film vilket ledde till tre filmer och de tre filmerna blev till en halv film typ eftersom att jag sov i flera timmar. Satt i min pyjamas till kl 15:00 då gick jag hela vägen upp för trappen och tog på mig lite kläder satt upp håret i en slarvig bulle, målade ögonen eller vad man ska kalla det, tog moppen till jobbet och efter jobbet åkte jag till tränigen tränade och nu sitter jag här på mitt rum i min säng och dagen är redan slut. 

Imorgon blir en rolig dag! Ska åka in till täby eftersom att alla sveriges gina har halva priset på typ allt så ska jag in och köpa lite nytt till garderoben. I Täby ska jag träffa min fina vän Oliva, det ska bli så trevligt och mysigt! 

Nu ska jag sova! Godnatt! Puss




En mycket bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback