just nu

Sitter jag i soffan och ska snart förflytta mig till sängen. Dagen har varit helt okej, har hunnit med mycket! Vaknade 07:30 var hos tandläkaren 08:30 nu är min tand hel och jag fick ingen ny tid, yaay! Efter att jag lagat min tand tog jag moppen till farmor och farfar, där låg jag i solen några timmar sen så badade jag och så provade jag en kulldräkt som jag ska ha på midsommar och vet ni vad? Den passade perfekt! 
Efter besöket hos farmor och farfar åkte jag till subway och jobbade i några timmar med min kära vän Johanna, så trevligt! 
Tränade med mitt forbollslag och nu sitter jag i soffan och väntar på bättre tider tror jag. 

SNÄLLA LÅT DET BLI SOL IMORGON! 



Lockigt hår, inget smink, mysdress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback