Första dagen på sommarlovet!

Hej! Gårdagen var jättmysig! Slutade skolan kl 13:00 tog två bussen hem, träffade Emma, åkte med mamma in till Norrtälje med Emma och Fanny. I solbacka träffade vi klassen och hade lite 5 - kamp efter 5 - kampen som blev en 2 - kamp gick vi hem till Elina som hade ett jättefint hus och åt pizza! Elina badade med sin mobil och jag råkade ha sönder en ljusstake (förlåt Elina) efter att ha varit hemma hos Elina gick vi vidare till parken, vilket sög. Jag Fanny och Emma tog halv tolv bussen hem och sen somnade jag på en madrass på fannys golv direkt när vi kom innanför dörren. Kvällen var verkligen jättemysig i sin helhet! 

Idag har det varit min första dåg på mitt näst sista sommarlov och jag har umgåtts med mina underbara vänner, Fanny och Emma. Vi har solat och badat massor hemma hos Emma. Jag har jobbat idag också! Mycket man hinner med när det är sommar! 

ÄLSKAR SOMMAREN! 



En jättesöt bild på min fina STORA klass! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback