Den är funnen!

Min älskade cykel som har varit borta nu i några veckor eller någon vecka är nu återfunnen! Igår så åkte jag förbi statiol och kollade om jag kanske hade ställt den där när jag tagit cykeln dit för att hinna med bussen på morgonen, men där fanns ingen cykel så jag åkte hem. Men idag åkte jag förbi statiol och såg att min cykel stod där lutad mot en lyktstolpe så nu har jag hämtat cykeln och den är i säkert förvar! 

Imorgon är jag ledig och det verkar som att vädret inte ska bli sådär toppenbra.. Jag som ville sola.. Aja är vädret dåligt så lär jag sitta inne, då kanske jag gör en bloggdesign, vem vet? Eller så kanske jag kollar på O.C hela dagen. HAHA!  Nu ska jag sova, godnatt! 



Slänger in en bild på en mycket fin tatuering, jag vill också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback