still awake.

Jag är fortfarande vaken kl är 04:03. Somnade på soffan runt 01:00 men vaknade av att Anne-Lie stängde av teven. När jag kollar upp ser jag ett blinkande ljus utanför fönstret, blixten 2 sekunder efter kom smällen. Jag älskar åska! Det är så mysigt! Istället för att gå och lägga oss så bestämde vi oss för att ta in de stackars små hästarna som stod ute i ovädret så vi tog på oss alla regnkläder och gick ut mitt i natten. Regnet bara öste ner och himlen blinkade.
Efter den lilla "promenaden" i regnet så var man inte så trött längre så det fick bli kortspelande till nu. Jag är fortfarande inte trött men blir nog när jag lägger mig i sängen, hoppas jag! Innan jag somnar ska jag nog kolla på greveholm tror jag. Måste ladda ner sunes sommar också, nu med en gång! 

godnatt!



En bild som beskriver hur roligt det var under peace & love veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback