sängen väntar

Nu ska jag snart sova! Det har blivit en sak som jag alltid säger men som jag aldrig gör snart. Imorgon lämnar jag varberg bakom mig och åker hem till Rimbo igen. Jag har haft två underbara veckor här och jag längtar redan till nästa gång! Kommer sakna min fina vän Linnéa som jag har kommit väldigt nära. Samtidigt så längtar jag hem till mina vänner där hemma i Rimbo.

Imorgon får jag inte sova hela dagen som jag har gjort alla andra dagar... Jag måste upp och packa som jag inte har gjort alls idag.. Jag gör alltid allt i sista sekund känns det som, jaja det går fort! Hoppas att jag inte glömmer något viktigt. Alla mina saker är viktiga så får inte glömma något alls! 

Imorgon (måndag) är det bara 3 veckor kvar av sommarlovet! PANIK! Jag måste verkligen hinna göra något roligt med mina vänner! Det känns som att jag inte har hunnit med ett piss denna sommaren.. Det måste jag fixa till, nu,nu,nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback