Packar igen.

Hej! Nu packar jag igen! Det känns som att jag alltid packar.. Imorgon ska jag på fotbollsläger, inte så mycket att packa eftersom att det bara är en natt, men det är mycket som ska letas fram eftersom att man ska ha med sig saker till övernattingen. 
Just nu har jag ett problem.. Jag kan inte hitta mina benskydd, det betyder att jag måste upp ännu tidigare imorgon och leta efter benskydden i omklädningsrummet eller något. Kan inte ens hitta mina extra benskydd som jag borde ha här hemma!? Det som är mest irriterande är att jag vet att jag hade dem på träningen igår och sen så vet jag att jag la ner dem i väskan efter träningen, och nu finns de helt plötsligt inte i väskan längre.. SÅ JÄVLA IRRITERANDE!! 


Jag & Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback