på väg till varberg.

Hej! Nu sitter jag på tåget på väg neråt i vårt snövita sverige.
Hoppas på att hela tågresan går bra, orkar inte med en massa förseningar..Men det tror jag att jag slipper.

Linnéa kommer och möter mig på stationen nere i Varberg och det ska bli så kul att träffa henne igen, det var ett tag sen nu.
Så ikväll blir det en massa roliga timmar med Linnéa.
Imorgon hoppas jag på att vi kan åka in till varberg och köpa en liten ny telefon till lilla mig, det behövs verkligen en nu.

Ja men tågresan går i alla fall bra än så länge, men det blir ju lite långtråkigt faktiskt....

Här är min favorit låt just nu.




Puss

Kommentarer
Emma säger:

sv: Haha klart ;D

Men då får vi blogga på som fan :P <3<3<3

2011-01-05 | 17:22:45
Bloggadress: http://emmaffolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback