TANDVÄRK!

Den satans jävla helvetes äckel tanden värker som satan! Huvudet värker som bara den och natten har varit ett helvete! Har inte kunnat sova mycket alls inatt, tanden har gjort så satans ont! Idag är ögonen trötta, tanden värker och huvudet dunkar. Jag orkar inte ha tandvärk en gång till.. HATAR DET! 
Emma är snäll och ska gå med mig till äckel tandläkaren som låter det bli inflamerat, men det gör ju inget för jag älskar ju att ha inflamerade tänder, det är så skööönt! NOOOT! Asså jag fattar inte hur dom kan borra upp tanden och sen hålla på och gräva i den som satan och efter det inte ge mig medicin? IDIOTER! 98% av alla som gör rotfyllning får inflamation men helvetes jävla pucko tandläkare tycker att jag ska plågas... FYFAN!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback