Farmor & Farfar

Hej! Fredagen spenderar jag hos Farmor och Farfar. Jag har fått massor med god mat, fika,glass, godis,läsk och chips, SNACKA OM ATT MAN ÄR FETT MED MÄTT OCH MAN KÄNNER SIG FET! Haha, imorgon är det lördag och jag ska vara här ett tag under dagen men sen ska jag hem och kolla på O.C som jag är helt fast i, jag kan bara inte slita mig. Den serien är nog den bästa som finns! Hade jag vetat att jag skulle bli så här beroende så skulle jag aldrig ha börjat kolla. Jag kommer inte ha tid med något annat längre. Nu blir det bara O.C tills praktiken är slut och skolan börjar igen.



GODNATT puss



Klart att man blir fast i en serie om dessa två snyggingar är med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback