Dag 7 Min bästa vän

Är Linnea Mårtegård.
Linnea är en sån underbar person och jag är så glad att jag har henne.
Linnea är alltid förstående och lyssnar alltid, det kan vara allvarliga saker och det kan vara bara helt onödiga saker som vi pratar om men det spelar ingen roll Linnea lyssnar i alla fall och hon kommer ofta med egna åsikter, bra svar och många användbara råd.

Jag och Linnea träffades som små genom min morfar och Linneas pappa. Från första dagen som vi sågs så hade vi roligt tillsammans det är nog därför vi blev så bra vänner. Eftersom att Linnea bor en bit bort så har man något att längta efter och vi bråkar aldrig! Vi har knappt tjafsat kanske att det har hänt när vi var små men inte nu på senare tid.

Jag tror att alla behöver en vän som lyssnar, och en vän som är förstående. Den personen kan vara en mamma eller en pappa, det kan vara en morfar eller en farfar, men den vännen måste vara förstående och man måste kunna lita på personen. Har man ingen vän så kan det bli jobbigt att bära på allt inom sig. Hjärtat blir som en tung sten om det inte rensas bort lite skit ibland. Jag är lyckligt lottad som har fått en sån fin vän som Linnea.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback