30 Seconds to Mars

Hej! Jag har varit helt speedad hela dagen, fick reda på att 30 Seconds to Mars ska komma till Peace & Love så nu kan det fan inte bli bättre! Håkan, 30 Seconds to Mars och Kings of Leon, det kan inte bli bättre nu. Den här sommaren kommer vara rena drömmen! Kan inte fatta att jag lyckas boka biljetter till just detta året, just det året då alla underbara band ska komma! SJUKT!

Jag är fett nervös btw.. Ska tatuera mig imorgon, kan inte fatta att jag ska göra det faktiskt. Men det ska bli spännande och få reda på hur den smärtan känns, om det nu är smärta man känner? Haha, ja det får jag se imorgon. Lägger upp en fin fin bild på den nya tatueringen när den är klar så att alla som vill kan ta en titt! Haha
Nu ska jag kolla på lite O.C som vanligt och sedan lägga huvudet mot kudden och försöka nå till drömmarnas land med all nervositet i magen. 

Godnatt, PUSS!






UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback