ananas

Hej! Är trött på rubriker. Man har ändå aldrig någon spännande rubrik så varför ska man ha en?
Känns konstigt att säga det här men jag saknar faktiskt skolan. Det är tre veckor kvar på praktiken och det betyder att jag bara har vart där mindre än halva tiden.. Känns som att jag har vart där i flera månader..
Nej nu ska jag inte deppa över det! Imorgon är det en ny dag och jag har sovmorgon. WOHOOW! Jag ska kolla på tv hela morgonen och bara chilla asså! Haha!

Idag ska jag inte göra något alls, kanske gå och lägga mig i tid och kolla på solsidan. Funderar på en fruktsallad senare.

Ha en fortsatt bra Måndag!
Puss

Lite bilder från helgen kommer här.


En Hanna och en Sofie! 


En Hanna och en Tim


En Hanna en Johan och en Sofie.



En Rasmus!


Kommentarer
starsinmymind - miranda ^^ säger:

kul att du är med. lycka till! du har en lott ^^

2010-10-11 | 19:04:38
Bloggadress: http://starsinmymines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback