choklad byxa ..

Idag har jag åkt skidor hela dagen med Moa, jag vart as irriterad! Jag och moa hade åkt skidor i någon timma och vi var väldigt kalla så vi tänkte att vi kunde dricka lite varm oboy med vispgrädde, vi han knappt sätta oss innan moa kastade ut hela sin oboy över mina vita skidbyxor!-.- Snacka om att jag blev arg! Haha, det va bara att ringa och skälla på pappa så kom han med ett par andra byxor, HAHA!
Efter byxbytet så åkte vi lite mera skidor, det snöade och det va as kallt! Så vi åkte bara några åk till sen så åkte vi hem :D Nu blir det tacos och cola :D

Nya stugan är då den gamla för mig eftersom att vi va här förra året, men den är också riktigt mysig och fin:)



datorn är så seg så jag lyckades bara få in en bild på loftet:P

Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback