Pappa imorgon.

Hej! Nu har jag snart packat klart allt, och imorgon bär det av till pappa efter skolan.
WooohooW!
Jag måste säga att jag var fett irriterad idag.. Ni vet hur kissnödig man brukar vara när man kommer hem från skolan? Men iallafall idag när jag kom hem från skolan så var jag jätte kissnödig, jätte hungrig, jätte trött och skulle sen vidare för att träna alla barnen i två timmar. Vill ni veta vad som hände då? Ja det vill ni! Jag letade igenom hela jackan och hela väskan och vet ni vad jag INTE hittade? Jo min nyckel såklart! Så jag ringde till min syster som aldrig brukar svara i mobilen, tror ni att hon svarade? NEEJ det gjorde hon inte.. Gaah, jag blev galen! Jag fick ringa till stackars Emma som var tvungen att bjuda in mig i sitt hus och ge mig lite mat, annars skulle jag förmodligen ha dött! Tur att jag har lilla söta Emma annars hade jag nog inte suttit här just nu, jag hade nog suttit i köket och ätit fortfarande! ;) 

Nej nu ska jag sova!  Godnatt! Puss


Utelåst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback