Märsta/Odensala

Hej! Nu sitter jag är i Märsta/Odensala hos min kusin Ellen och väntar på att all trötthet ska komma så att jag snart kan gå och lägga mig.
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka upp till dalarna. JIPPIE! Längtar som en tok!

Var på mellandagsrean idag och jag är grymt BESVIKEN! Jag trodde faktiskt att jag skulle hitta lite på H&M där jag har mina present kort. Men icke sa Nicke, ja hittade en tröja därifrån för 100 :- yeaaahaaow eller vad man ska kalla det.. Hittade en skjorta på Gina också men sen var det slut på snygga kläder..
Får nog ta och åka in med Linnea till Falun någon dag i veckan.
Jag har fått låna en mobil av min snälla morbror som jag kan ha nu innan jag köper en ny. Den här mobilen går iallafall att ladda.

Nej nu ska jag snart gå till sängs. GODNATT, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback