Dag 5 vad är kärlek?

hmm!? Vad är kärlek för mig? 

Kärlek kan vara så mycket. 
Kärlek för mig är alla saker och alla människor som ger mig kärlek. Man ska ge bort kärlek och man ska få kärlek tillbaka. Jag har vänner som jag håller nära mitt hjärta, vänner som jag inte vill förlora och alla de vännerna behöver kärlek annars kanske de flyttar till någon annans hjärta. Jag försöker ge så mycket kärlek som det bara går och jag får alltid lika mycket kärlek tillbaka. 
Kärlek kan vara helt underbart, men kärlek kan också skapa svartsjuka och hat. Det finns så många fördelar men också en del nackdelar.
Man behöver kärlek från man föds tills man dör. Man behöver den där lilla godnatt pussen som liten och man behöver ha någon som bryr sig om, någon som stöttar ända tills man dör. 
Utan kärlek känner man sig ensam och osynlig.

Det är ungefär så jag kan beskriva kärlek.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback