Dag 3 Mina föräldrar.

Ja, vart ska jag börja? 
Min Mamma heter Petronella (Pella) Lindén och min pappa heter Richard Ekström.
Så länge jag kan minnas så har mina föräldrar alltid bråkat, det har väl funnits stunder då de har kommit överens men de är inte många såna stunder som jag kan minnas.. 
Mamma och Pappa var väl helt enkelt inte menade för varandra.
Men jag älskar mina föräldrar som de flesta barn gör. Min pappa är världens bästa pappa fast han har gjort mycket dumt under tiden mamma och pappa skildes. Nu bor min pappa i Varberg med sin flickvän och jag saknar honom varje dag, det är svårare än vad man tror när man inte har sina nära och kära runt en om dagarna. Det är jobbigt när allt förändras, när man inte ser varandra varje dag. Jag saknar verkligen min pappa jättemycket.
Pappa gjorde mig så ledsen genom att flytta ifrån mig och min syster, men nu så känns det både bra och dåligt. När vi väl ses så är det jättebra! Vi är glada helatiden och slipper bråk, han slipper helt enkelt se de jobbiga sidorna utav mig. Varje gång jag ser pappa när han hämtar oss på stationen så känner jag hur tårarna svider bakom mina ögon, det är då jag inser hur jobbigt det verkligen är och hur mycket man har saknat honom.
Min mamma är världens bästa mamma fast att vi bråkar så mycket som vi gör så är hon bra!
Mamma bor här i Rimbo och hon får se alla mina sidor och det är inte alltid vi kommer överens men när vi kommer överens så har vi hur kul som helst tillsammans. 
Mamma har så otroligt mycket och göra nu förtiden, hon är trött och stressad. Mycket utav stressen går ut över mig. Men jag försöker att hjälpa till med allt som går att hjälpa till med och på så sätt så ska vi nog inte behöva bråka så mycket. 
Min mamma gör allt hon kan för att få allt att gå ihop. Hon ser till så att jag och min syster alltid har det bra, hon ser till att ge oss kärlek, hon jobbar, hon lagar mat, hon städar och gör mycket annat. 
Jag och mamma har många bra minnen och jag har insett hur mycket min mamma betyder för mig. Hon finns alltid där och hjälper mig med allt. Jag skulle inte kunnat haft en bättre mamma även fast att det känns som att jag skulle vilja byta ut henne ibland så skulle det aldrig hända. Min mamma är mer än bra och hon är en riktig kämpe!

Det vart en låååång historia.    Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback