Till doktorn.

Hej! Jag har inte kunnat sova bra alls inatt! Halsen gör så ont så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag får leva på soppa och te, så man känner sig ju ganska hungrig. Jag kan inte ens svälja mitt egna spott!

Jag har fått en tid hos doktorn idag, vi får väl se vad dom säger. Hoppas att det inte är så allvarligt, men det kan ju inte vara en vanlig förkylning i alla fall. DÅ HAR MAN FAN INTE SÅ HÄR ONT!
Men jag hoppas att allt blir bra, för har jag såhär ont inatt också så kommer det fan bli en riktig plåga! Jag hatar när man inte kan sova på natten. Jag har aldrig haft svårt att sova, så när jag väl har det så är det en riktig plåga!
Funderar på om jag ska ut och lägga mig i solen en liten stund och sola. Man vill ju bli brun!

Hoppas alla får en bra dag, jag tycker synd om mig själv! Puss



Här är en klänning jag bara måste ha när jag får mina pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback