lördag.

Jaha, då va det redan lördag.. Gårdagen va super bra!

Idag händer det nog inte så mycket tror jag, kanske ska träffa någon kompis en stund. Kvällen ska jag spendera hemma med min familj eftersom att det är sista helgen som pappa bor kvar i Rimbo, nästa gång vi ska träffa honom får vi åka ner till varberg. Det känns ganska jobbigt om jag ska vara ärlig, vi komnmer inte kunna träffas lika mycket och det känns som att man kommer tappa kontakten mer och mer.. Ibland är det jobbigt med skilda föräldrar.... Det känns konstigt att man ska kalla varberg för hemma? Det är inte hemma, hemma är här inte 8 timmar neråt. Jag har hela mitt liv här allt jag har varit med om alla minnen, och nu så ska allt bara försvinna..
Det blir liksom tomt. Men om han tror att livet blir bättre och roligare där nere med en annan familj så får han tro det. Vem vet det kanske t.o.m blir roligare!? Jag är snart vuxen och kan ta hand om mig själv. Men den som drabbas mest är min stackars syster som blir tvungen att ha sin pappa så långt bort. Men allt ska nog lösa sig i slutändan.. Det känns bara lite jobbigt just nu, eller jag vet inte om kännslan är jobbig!? Det är liksom en konstig kännsla som om jag skulle vara nervös!? Allt kommer lösa sig allt kommer bli bra!

Vad ska ni göra en lördag som denna!? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback