Känner mig irriterad.

Jag känner mig sådär jobbigt irriterad så att jag bara har lust att lägga mig på sängen och gråta!
Men jag har liksom inte tid med att tycka synd om mig själv, jag måste städa och fixa. Känns jobbigt!
Träning ikväll som jag är upptagen med nästan helatiden, det är jättekul att träna men det blir för mycket på någe vis.
Slutar tidigt imorgon, vet inte om jag ska till stockholm med Fanny eller inte, jag hoppas att det blir så. Ska se om jag har några pengar annars skiter jag i det.

Dagen har varit jobbig som fan, jag har inte orkat göra något alls! Jag måste fan lida av någon lathets sjukdom!? Vad är det för fel på mig egentligen ? Jag är bara sur och trött helatiden. Jag får fan rycka upp mig!

Hoppas att alla andra har haft en lysande dag! Puss



Här är en liten vårbild från igår ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback