Några frågor med några svar.

OM DIG SOM PERSON
Vilket datum fyller du år? 7 maj

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Vad använder du för parfym? Britney Spears (den blåa med diamanter) och lite andra.
Vad hade du velat ändra gällande dig själv? det finns en del jag vill ändra. T.ex.bli vältränad, och sluta vara en sån mes! Sen vill man ju göra lite operationer också.
Vad tänder du på hos det motsatta könet? Det är ju bra om han är snäll och allt det där. Men om det gäller utseende så tänder jag helt klart på tatueringar.
Vad är avtändande? hmm.. Vet inte!? Men skulle nog inte tända på en kille i klänning och klackar.
Hur ofta duschar du? Varannan dag men ibland blir det oftare.
Vad älskar du? min familj, mitt fotbollslag, mina vänner.
Vad stör du dig på? När personer inte kan tugga med stängd mun så att man verkligen hör allt smaskande. När folk lånar saker utan att fråga (mest riktat till min syster) när man blir dissad och när folk inte kan vara ärliga. 
Har du dålig syn? Nej, det tror jag inte iaf!
Vilken egenskap önskar du att du hade haft? Det skulle vara soft att kunna flyga.
Har du bra hälsa? nja, helt ok!

KÄRLEKSDRABBEL

Vad gjorde du senast på alla hjärtans dag? JOj, alla hjärtans dag... Tror att jag bara var hemma eller något?! Kanske träffade Fanny och Emma.
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? Det finns gånger det har vart ganska länge men vet inte hur länge.
Vad är det viktigaste i ett förhållande? Man måste kunna lita på varandra, det är viktigt att man är ärlig och inte håller på och smusslar med något skit, att man har roligt tillsammans sen så ska man ju verkligen tycka om varandra annars kan man ju lägga ner det direkt.
När kysste du senast någon?  Dagen efter nyår.
När fann du din första kärlek? Min första kärlek hade jag när jag typ var 4-5.
Gillar du romantik? Ja
Favoritkärlekslåt? Oj, det finns så många fina låtar! Men jag gillar " We belong together"

VÄNSKAP

Vem vet mest om dig? Linnea, Fanny, Emma, Frida och min familj såklart.
Vem smsar du oftast med av dina vänner? Oj. Det är nog Frida för tillfället.
Vem ringde dig senast? Frida
Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? "Hej mitt hjärta! Vilken skön känsla jag fick när du skrev! Jag är sjuk och jätte trött. Hur är det själv? Puss"
Litar du på alla dina vänner? Jag litar på de personer som verkligen är mina vänner men annars har jag ganska svårt att lita på folk.
Vem har du känt längst? Linnea, Johan och Alexandra
Har du blivit sviken av en vän nyligen? Ja, men det är förlåtet nu.
Vem bråkade du senast med? Mamma

SKULLE DU KUNNA

Resa jorden runt ensam? Ja, det skulle jag kunna! Det är en stor chans att hitta nya vänner då.
Dejta en som suttit i fängelse? Ja, men helst inte en mördare eller något liknane.. Bättre om det är något mindre brott isf.
Hoppa fallskärm? Ja
Ha ett långdistansförhållande? Ja, absolut!
Lägga ut naken/bikinibilder på dig själv? haha, nej!
Kyssa någon du inte känner? Ja.
Dejta någon med player-rykte? Ja, alla är värda en chans men just nu är jag inte intresserad.
Spela in en porrfilm? Nej!
Jobba med något du inte tycker om för pengarna? Ja, om jag verkligen behövde pengar.
Ha ett öppet förhållande? Nej
Vara tillsammans med en mycket religiös person? Nej tror att det skulle bli ganska jobbigt eftersom att jag inte tror på gud och jesus.
ÖVRIGT
Vart vill du bo i framtiden? Jag vill bo i ett stort slott i USA
Vad skulle du vilja jobba som? Det vet jag inte.. Har funderat på att kanske bli polis men jag vet inte.. Jag vill ju bli rik och det blir man inte om man är polis.. Mina planer är iaf att bli rik och känd.
Vad vill du ha just nu? Just nu vill jag ha en viss person här hos mig.
Om du vore en film/seriekaraktär, vem hade du varit? Typ någon cool och snygg.. Hmm!? någon superjälte kanske tecknad eftersom att de har så fin hy!
Vilken är din favoritmaträtt? Jag gillar kyckling i alla former!
Vilken kändis ser du upp till? Typ Justin Bieber för han är rik!
Vad brukar du äta till frukost? Brukar aldrig hinna med frukost... Om jag gjorde det hade jag nog ätit ägg och macka.
Brukar du röka eller snusa? Nej.
Har du gjort en audition någon gång? Nej inte vad jag vet.
Vilket land vill du resa till och varför? Jag vill åka till Mexico det är fint och varmt där! tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback