Ny start.

Nu börjar en ny start på mitt liv. Jag följer min magkänsla och jag vet att valet jag har gjort är rätt just nu. Även fast det känns så sjukt jävla jobbig, känns som att jag har rivit upp något gammalt ärr i mitt hjärta som svider så in i helvete. Men det är det här som är rätt, det vet jag nu. Allt kan hända i framtiden men jag måste leva i nuet och jag måste börja om för jag kan inte gå runt och tänka på dig hela tiden, det går ju inte! Man blir psykiskt sjuk av det. Jag börjar idag och jag måste även börja om på dieten efter denna helgen.. Allt son jag har gått ner har jag nog lyckats gå upp igen.. Dieten startar imorgon och då ska jag även ha min första dag på praktiken.. Blä!


Kommentarer
EMMA säger:

YOU GO GIRL! Du är stark vännen, puss!

2013-04-23 | 20:42:51
Bloggadress: http://emmafolkesson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback