bloggar igen

Efter en ganska så lång "bloggpaus" så känner jag för att börja blogga igen. Det är så skönt att ha någonstans att skriva av sig. Mitt internet funkar äntligen! Nu kan jag blogga nästan varje dag.
Vad har hänt den senaste tiden då? Jo jag har vart på träningsläger i spanien med mitt underbara fotbollslag, har haft det hur bra som helst! Nu rullar livet på som vanligt. Jag jobbar, går i skolan, tränar och försöker hitta på saker med mina kompisar när jag har tid. Nu är det inte alls långt kvar till studenten! Det ska bli så skönt! Vill inget hellre än slippa den här skolskiten, är så trött på att plugga så sjukt jävla trött! Kan inte fatta att jag har lagt ner 13 år på att plugga.. LÄNGTAR SOM EN TOK!!! 


 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback