28/10 - 2012

Snart har jag jobbat klart mitt pass på 25 timmar som har blivit 26 timmar bara för att det blev vintertid inatt!
När jag slutar så ska min bil städas, tankas och få vinterdäck för sen bär det av mot den underbara staden Varberg där jag ska få träffa min underbara och älskade pappa! Det var länge sen jag längtade efter att få komma bort här ifrån så mycket som jag gör nu! Det jag kommer sakna mest här hemma under denna veckan är mitt playstation 3 och min tv.. Tur att vi har ett playstation och en tv hos pappa med så att jag inte avlider av tristess när jag inte får spela det bästa spelet som skapats (FIFA).

Min fot har gått sönder lite men den börjar bli lite bättre. Svullnaden har lagt sig lite och jag är snart fit for fight igen!
Gjorde en anmälan till tjejvasan idag, så snart ska det tränas hårt för och köpas ny utrustning för tre mil på skidor i februari. wihoow!

Lite bilder från den senaste tiden kommer här!

jag.
spel.


Ritat.

min fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback