I wanna sing, I wanna shout. I wanna scream till the words dry out.

Trött som tusan! Skoldagen har vart helt okej! Inte lika seg som onsdagar brukar vara. Träningen var rolig men jag var dålig idag och det var mindre roligt. Tänkte lägga till att jag HATAR när man är torr på vintern! Är verkligen torr överallt! Det svider i mitt ansikte och jag har fått värmeutslag på mina ben av benskydden och det är bara förr att jag är så förbannat torr!! AAAH! 


Jag just nu! Fejkat smile och förbannat trött! Nu ska jag sova ! NATTI!!

Kommentarer
linnea säger:

nu skulle du ha varit ägare av alla mina salvor och krämer!! hihi. säger ju att jag lägger pengar på bra saker!

2012-01-26 | 09:11:25
Bloggadress: http://linneamartegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback