Because you had a bad day, you're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know, you tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day, the camera don't lie You're coming back down

Varför blev jag lite mer korkad än många andra?! Förstår mig verkligen inte på matte och jag vet att jag inte kommer ha någon nytta utav matte senare i livet men ändå ska det vara nödvändigt att lära sig?! Jag har svårt att lära mig saker som jag inte tycker är intressanta.... 
Men jag ska klara det! 



Kommentarer
linnea säger:

och du kommer klara det!!!!!!!!!!!!!

2012-01-09 | 22:28:33
Bloggadress: http://linneamartegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback