packar om väskan.

Hej! Nu packar jag om väskan lite, imorgon åker jag till pappa i varberg. Måste säga att det känns lite jobbigt att bara vara hemma en dag för att sedan åka vidare igen.. Jag tycker jättemycket om att vara borta men vill samtidigt vara hemma lite också. Men jag ser fram emot att åka till Varberg nu och jag får tänka positivt, tänk hur skönt det kommer bli att komma hem nästa gång.

Jag har i alla fall haft en toppen vecka i dalarna hemma hos bästa Linnea. Det blev riktigt mycket skidåkning, mycket god mat, mycket choklad och ett toppenbra nyår.
Hoppas att vi träffas igen snart, annars kommer jag längta ihjäl mig!

Ja juste, pratade med mamma idag och vi ska boka tid snarast till "tatueringstjejen" så att jag kan få min tatuering på armen snart. 

Men nu ska jag sova och ladda inför nästa resa. Natti PUSS♥



Kommentarer
Emma säger:

sv: Ja det låter toppen! :D <3<3<3

2011-01-04 | 23:34:44
Bloggadress: http://emmaffolkesson.blogg.se/
Emma säger:

sv: Haha okej! De beror nog på att man uppdaterar lite olkia mycket kanske ;)

Men våran nya blogg kommer ju hammna högst upp på blogg listan vah?? :D<3<3<3

2011-01-04 | 23:50:08
Bloggadress: http://emmaffolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback