Animal.

Hej! Sitter i soffan och läser igenom en massa skit som ska vara med på omvårdnads provet som vi har på torsdag. SUCK! Jag känner att jag inte orkar plugga.. På något sätt ska det bli så skönt att börja med praktiken igen även fast att man är väldigt ensam under de fem veckorna. Men man slipper smink, snygga kläder, plugg och allt buss åkande.
Jag är hungrig som en häst som inte har fått mat på 7 dagar! Moa kommer aldrig hem och jag får inte tag på henne (som vanligt) så jag tänker nog äta utan henne nu! Fanny kommer förhoppningsvis hit ikväll och pluggar lite tillsammans med mig. WIIIIH! 

Den här fantastiska låten sitter jag och lyssnar på om och om igen just nu.



Kommentarer
Emma säger:

sv: Nej men trodde de först, mest för att den haden en sånn liten ruta ;)<3<3<3

2011-01-18 | 18:01:10
Bloggadress: http://emmaffolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback