Took our chance, crashed and burned No, we'll never ever learn.

Städar lite på mitt rum och hittade nyss två brev som jag fick i min brevlåda när jag gick i nian, det är två såkallade "hotbrev". Jag kan tycka nu i efterhand att det är ganska roligt på ett sätt men ganska hemskt att dessa två personer skriver att det hatar mig så mycket att de vill att jag ska ta livet av mig, känns som att det är ganska grovt att skriva såna saker om man är runt 14 - 15 års ålder..
"gult = fult = hanna" är något som jag alltid använder mig av! Vet alltid vilken färg jag är när jag spelar spel eftersom att jag alltid väljer gul. Haha, ja lite komiskt är det ju! 

brev nr 1:
HEJ...
Vi har hört lite rykten som ej gillas... Vi kan tyvärr ej berätta vad (av säkerhetssjäl)
Det är angående en viss person (vars namn vi ej kan nämna - säkerhetssjäl)...
Men i alla fall, vi har gjort det lätt för dig och förberett ditt självmord (för du kommer, eller lättare sagt, SKA vara självmordsbenägen efter detta (Hot)brev) vi har lagt med en gul tråd (som passar dig, gult = fult = hanna) som du alltså ska DÖDA dsig själv med (hänga förslagsvis) som du kanske förstår vid det här laget så gillar inte vi dig. vi hatar dig. Du är ful, tjock och äcklig. Du är inte värd.....................
/ 2 Anonyma snyggingar.

brev nr 2:
Hej igen....
Nu är vi tillbaka igen. Vi vill bara informera om att vi var fullt seriösa.
Du bör ej skratta åt dessa hotbrev.
Detta är bara en början, det kommer bli värre, tro oss!!!!
Så, det är nog dags att ta fram den gula tråden....
/ de 2 snyggingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback