Vill inte!

Hej! 
Börjar få ont i min hals och känner mig snorig och seg. Jag vill verkligen inte bli sjuk.. Alltid när jag är sjuk så lyckas jag råka ut för så jobbiga sjukdomar och det vill inte jag!
Senaste året har jag haft nöffsjukan, öronvägsinfektion och halsfluss. Alla dessa saker är så jobbigt att ha. VILL INTE VILL INTE VILL INTE BLI SJUK!! 
Nu håller alla tummarna för mig och hoppas på att det bara är en liten förkylning som är påväg att utbryta i mig.

Nej nu har hela onsdagen gått och jag ska nog ta och sova i min sköna säng. Puss och godnatt på er! 

En ful fisk!? 


Kommentarer
Moa Murderess - Scene Core Blogg säger:

sv: ååh jobbigt! jag brukar oxå bli sjuk ofta .__. de e inge kul

2010-09-08 | 23:36:05
Bloggadress: http://epicfaiil.blogg.se/
moa murderess - Scene Core Blogg säger:

sv: tack för tipset! :O :D

idag ska jag göra... ingenting typ xD har inget att hitta på. dudå? ^^

2010-09-09 | 16:33:00
Bloggadress: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback