Kaffeberoende?

Hej! Nu har jag datorkunskap i skolan och det betyder typ Facebook och bloggen..
Vi gör ingetalls nästan, haha! Men det är ganska så chill faktiskt.

Jag har vart så trött hela morgonen men nu känns det som att jag börjar vakna efter att jag druckit två koppar kaffe. Jag tror att jag börjar bli beroende faktiskt. Det har blivit som en liten vana för mig nu att dricka en kopp kaffe varje morgon och det verkar som att jag inte vaknar förns efter koppen med kaffe. Jag har funderat och kommit på att jag ska börja dricka kaffe varje gång jag är sugen på något, då lär man ju bli ganska så smal eller? Har för mig att de som dricker mycket kaffe är ganska så smala ? Eller har jag fel? Haha!
Nej nu ska jag koncentrera mig lite på vad vi ska göra om vi nu ska göra något? Det visar sig, haha!

Ha en fortsatt bra dag! Puss


Kommentarer
lukes säger:

2010-09-06 | 10:55:50
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
lukes säger:

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-06 | 10:55:57
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback