Hjärtklappning?

När jag satt i soffan och kollade på scrubs hos Rasmus så tror jag att jag fick hjärtklappning!? Hjärtat började slå super fort kändes som 100 slag på kort,kort tid och det var som om hjärtat satt i halsen. Trodde att det skulle krypa ut ur munnen på mig. Jag blev faktiskt lite rädd för har aldrig vart med om detta förut. 
Kan det bero på min förkylning kanske!? Hoppas att det inte är något allvarligt i alla fall.

Nu ska jag snart ta och sova, känner mig inte så bra.. VILL INTE BLI SJUK!..

puss♥



Slänger in en bild på mig i mitt långa snygga hår. Varför klipper man sig helatiden för om man ändå ska ångra sig efter någon månad!?

Kommentarer
moa murderess - Scene Core Blogg säger:

sv: tack så mycke :D

2010-09-11 | 02:16:59
Bloggadress: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback