Första dagen på "jobbet".

Hej! Då va första dagen på det så kallade "jobbet" avklarad. Det va helt okej faktiskt, många kan tycka att det där med ålderdomshem är äckligt osv.. Men jag gillade det faktiskt, visst finns det vissa saker som inte är så mysigt. Men de här personerna behöver hjälp och de är så tacksamma och söta!
Det kommer bli tuff för mig vissa veckor. Vissa dagar är långa och vissa veckor är väldigt packade med arbetsdagar, men det ska jag nog fixa!
Imorgon är det tisdag och jag börjar jobba kl 12:00 SKÖÖNT! Fast kvällen blir nog ganska lång.. Men det ska jag nog klara av.

Jag har vart så duktig idag och sprungit 6km, nu jäklar ska jag bli smal! 

GODNATT och pussilipuss!



Jag har färgat mitt hår förresten!

Kommentarer
Elina säger:

2010-09-27 | 23:36:40
Bloggadress: http://allotropi.blogg.se/
Elina säger:

Första dagen va lathet ju, bara fika och prat typ ju :D. Tror inte att det är så jobbigt egentligen :) Allala kött!

2010-09-27 | 23:41:12
Bloggadress: http://allotropi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback