En toppen bra helg!

Hallå där! Min helg har vart toppen bra! Fredagen spenderade jag hos Sofie med Petter, Johan, Rasmus, Amanda, Sofie och Max. Kvällen va grymt rolig.
Gårdagen spenderade jag hos Fanny med Janina, Fanny, Johanna, Lisa och Cassandra. Det vart en supermysig kväll med film, buzz, spel, pizza, dipp och chirre. 
Jag och Janina sov kvar hemma hos Fanny i natt och snacka om att vara sega! Vi låg i sängen till 16:30 idag. Haha!
Man skulle kunna tro att det va värsta bakis dagen eller något, men det var bara en allmänt seg söndag! 
Nu på kvällen så har jag, Emma och Fanny ätit tårta och kollat på tv bara, myyys! 

På torsdag åker Sofie med mig till Varberg och stannar till Måndag. Det kommer bli hur awesome som helst! 
Får visa mitt andra hem för Sofie och sen ska vi nog kunna hitta på något roligt!

Men nu ska jag snart gå och sova ska upp tidigt till "jobbet" imorgon. 
Natti! ♥


En bild på mig och Sofie från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback