Hos FNY

Hej! Nu sitter jag här vid Fannys dator och Fanny är i duschen. Snart ska sovas och det ska bli jätteskönt!
Det känns som att jag måste nysa men nysen vill liksom inte komma ut.. Irriterande! Hur gör man för att nysa när man har en nys på G liksom!? Det måste jag hitta fakta om på internet tror jag. Haha!
Jag har målat mina naglar röda idag för er som vill veta, för imorgon så är det första advent! Hihi!
Jag och Fanny ska äta gröt till frukost imorgon, och tända det första ljuset. SPÄNNANDE SPÄNNANDE!
HAHA! Hoppas att jag slipper vakna med snoret rinnandes inatt, det är nog det jobbigaste sättet att vakna på, nästan värre än en mardröm ibland.. Haha!
Godnatt och pussilipusspuss!



Hittade en bild på mig från sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback