Hemma i Rimbo!

Hej! 
Nu är jag hemma i Rimbo igen, skööönt! 
Jag har haft en toppenbra väcka hos pappa i varberg med Frida. Ska försöka åka ner till pappa snart igen. Jag gillar ändå att åka dit på något vis, jag tycker att det är så skönt att komma bort från allt, att bara ta det lungt och träffa sin andra halva av familjen. Även om pappa har flyttat så tycker jag inte illa om honom, jag älskar honom och på något sätt så va det kanske bra att han flyttade, för det känns som att man har något att längta efter och när vi väl är där så hittar vi på saker tillsammans och det gillar jag. 

Imorgon ska jag äntligen få träffa en annan liten sak som jag har saknat massor! Jag ska få träffa min lilla Toto (Sofie Johansson) och det ska bli så awesome! Något som ska bli ännu mer awesome är att Sofie ska lämna Falun, komma hem igen och börja i min klass! woohow! 
Haha! Nej nu ska jag försöka sova, känner mig lite pömsig faktiskt! 
Godnatt sov gott! Puss



Jag och min vän sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback