Dag 2 Min första kärlek.

Ja vad kan jag säga om min första kärlek? Jag vet inte om jag kan kalla det för min första riktiga kärlek men min första "pojkvän" var en kille som hette eller snarare heter Hannes. Det var till honom jag gav min första lilla puss, vi var "tillsammans" när vi var runt fem sex år. 
Jag gick hos en dagmamma när jag var liten och Hannes gick hos min stöd dagmamma/extra dagmamma som jag var hos lite då och då, vi brukade åka dit alla barn tillsammans och pyssla lite och leka med hennes dagbarn. Det var alltså där jag träffdade Hannes, vi gömde oss och pussades lite då och då. 

Ja det var väl min "första kärlek". Nu ska jag sova, imorgon får jag öpnna första luckan i chokladkalendern.
GODNATT PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback