hurra hurra, det är min födelsedag!

Hejsan! Idag är min födelsedag, kul va!? JAg har fått en ny bikini, en klocka och Avatar. På söndag hoppas jag att jag har råd att köpa en dator. Har inte ens 4 000  än så det blir väl att jag inte har råd -.- Varför hade jag mer pengar på julafton för? Det är konstigt! Vet att jag kommer få 500 till, och sen så hoppas jag att pappa ger mig mer pengar, annars blr jag fan ledsen... Han gav mig 800, jag menar hallå? Har han och Anne-Lie kommit fram till att jag inte ska ha mer eller !? Asså jag blir fan lack! Jag fick mer pengar av farmor och farfar liksom.. Nu lät jag som en bortskämd snor unge, men jag blir fan lack!

Hoppas alla får en bra dag, min dag ska bli toppen! Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback