det så kallade "hotbrevet"

Jag hade tänkt att skriva exakt vad som stod i brevet som några jävligt omogna ungar har skrivit.

HEJ
vi har hört lite rykten som ej gillar... Vi kan tyvärr ej berätta vad (av säkerhetssjäl)
Det är angående en viss person (vars namn vi ej kan nämna - säkerhetssjäl)...
Men i alla fall, vi har gjort det lätt för dig och förberett ditt självmord (för du kommer ekker lättare sagt, SKA vara självmordsbenägen efter detta (hot) brev) Vi har lagt med en gul tråd (som passar dig, gult=fult=hanna) som du alltså ska DÖDA dig själv med (hänga förslagsvis) som du kanske förstår vid det här laget så gillar vi inte dig. Vi hatar dig. Du är ful,tjock och äcklig. Du är inte värd....

/ 2 anonyma snyggingar



Jag skulle gissa på att dessa såkallade "snyggingar" är avundsjuka på mig eller de kanske har vart med om något jobbigt som de ska ta ut över mig i ett litet "hotbrev" jag tar inte detta seriöst men det är bara lite irriterande att jag inte vet vilka dessa personer är. Skulle jag få reda på det skulle jag bara ställa frågan varför det ska gå ut över mig?
Man kan inte göra så mycket annat än skratta, det är ju så omoget och töntigt så det finns inte! HAHA! Lyckat "snyggingar" lyckat!

Kommentarer
Janina säger:

hahahah fyfan va töntigt. vad hände med stavningen liksom? :p

<3

2010-05-20 | 06:48:11
Bloggadress: http://bbinas.blogg.se/
karro säger:

håller med, sjukt töntigt! haha asså gud, hur orkar man änns ;o

<3

2010-05-20 | 20:46:47
Bloggadress: http://onlykarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback