Tillbaka!

Hej! 
Jag har bestämt mig för att börja blogga i denna bloggen igen, jag kommer inte att lägga ner bloggandet i bloggen som jag har tillsammans med Emma.
Jag känner för att ha en egen blogg som jag kan skriva lite i nu när skolan snart börjar. 
Jag börjar bli riktigt nervös inför skolstarten, det kommer säkert bli jättekul efter någon vecka, men första veckan kommer nog vara ganska så läskig känns det som! Haha, jag känner mig som värsta mesen som går runt och är nervös inför skolstarten men jag kan inte hjälpa det.. 

Här har det regnat hela dagen TRÅKIGT!
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu, men något blir det väl!

Puss 



In med en regnbild på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback