Dålig.

Hej! Jag har vart jättedålig på att uppdatera, men det är bara för att jag inte hat haft tid. Igår var jag och spelade minigolf med pappa, Anne-Lie och Moa sen så hämtade vi upp min vän Linnéa som flyttade från Rimbo ner hit för ett år sedan. Det har vart riktigt kul att få träffa henne igen. 
Idag har vi bowlat och jag har köpt ett par gummitofflor, som jag bara älskar! Eller egentligen är det väl ett par badskor, men jag kallar de gummitofflor. 
Imorgon blir det Liseberg och så ska jag ta mig en springtur med Irene. 
Nu ska jag snart kolla på en film och sova lite. 
Puss


såhär ser mina nya Gummitofflor ut fast jag har köpt svarta.

Kommentarer
denise säger:

okejj kul ! :D

jag har inte gjort så mkt

2010-08-12 | 11:16:57
Bloggadress: http://purriunge.blogg.se/
elin säger:

SV: Även om man inte sjunger så jättebra (som jag xD) så är det kul haha :)

2010-08-12 | 11:32:00
Bloggadress: http://woodhacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback