valborg.

Jaha, då va valborg slut och jag känner mig ganska nöjd! Det har varit en lugn kväll..
drog till subway kollade på när Fanny,Emma,Bina och Cassie åt, 
drog till pizzan med Johan, Rasmus och Emma, åt mat,
drog till brasan, träffade Kevin, pratade med Kevin, drog till Rasmus, träffade Max och Petter, drog till brasan vinkade till Kevin och träffade mamma, drog till stinsen handlade en läsk och en godis, drog till Rasmus kollade på  TV, drog ut,gick förbi Emelie, gick till brasanoch gick hem. Det va min kväll!

Imorgon kommer det lite bilder, orkar inte lägga in det nu.. Godnatt puss!

Kommentarer
frida säger:

förlåt för igår om jag sa något taskigt :)<33

2010-05-01 | 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback