Aldrig frisk !?




Det fick bli denna fina bild på mig och sofie bara för att jag saknar henne! :( <3333


Ska jag aldrig bli frisk !? Jag kommer få sitta i min soffa utan mat och utan dricka och helt enkelt aldrig släppa ögonen från teven och då lär jag ju svälta, och mina ögon blir nog helt illröda, och då dör jag ju i svininfluensan helt tekniskt sett, eftersom att jag har svininfluensan och dör, och då kommer jag säkert med i tidningen! :'')

Nej slut med trams! Jag mår faktiskt ganska dåligt! Men om jag bestämmer mig att jag mår bra så kanske jag gör det? Jag ska nog testa.  Haha, nej men jag va hos doktorn igår och han stack mig i fingret,lyssnade på mig när jag andades och kollade i mina öron och i halsen, och han sa att jag hade influensan, och det är ju kanske inte så kul att höra eftersom att det är ganska jobbigt att ha influensa. Och eftersom att den vanliga influensan inte har kommit än så trodde han att jag hade svininflunsan. Ja okej jag vet att jag kan vara ett svin ibland men jag pallar inte med svininfluensan. Aja jag överöever om inte det som jag började inlägget med händer, men det hoppas jag ju såklart att det inte gör! Nej nu får jag ge mig jag håller bara på och tramsar mig, slut med det roliga!

Ha det bra !
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback