9 dagar.

Idag har jag varit hos mina kära kusiner på dop. Det var ett riktigt mysigt dop eftersom att dopet var hemma hos dom och inte i en kyrka, så det va jätte mysigt! Ronja, Ellen och Mio va lika gosiga och spralliga som vanligt, så jag är ju ganska så trött om jag ska vara ärlig! Men vi fick en massa gott fika, och nu när jag kom hem blev det godis och TV.

Nu är det ju bara 9 dagar kvar tills jag åker och jag ska åka till mormor redan på söndag nästa vecka så därför ska jag börja ta fram allt jag ska ha med mig och lägga ned det i en resväska redan imorgon för annars kommer jag nog inte hinna. Haha, aja det om detta! Nu ska jag nog sova snart, men först lite bilder från dopet.


Mio


Ellen & Ronja



Jag & en trött liten Mio

Kommentarer
sofia säger:

Paljetttightsen <3 skitsnygga!

2009-11-22 | 18:27:24
Bloggadress: http://filosofian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback