6 dagar. (irriterad på dryga människor!)

Jag är så grymt irriterad på dryga människor som inte accepterar när man inte vill ha med dom att göra längre! Och att människor inte fattar fast man säger det flera gånger, jag tycker så synd om sånna som råkar ut för dryga människor! Så jag vill säga till er! BLI AV MED DOM SÅ FORT SOM MÖJLIGT! Och typ säg till dom att dom kan umgås med andra dryga människor, istället för att förstöra andras liv! Och om dom inte lyssnar så DISSA!!

Så nu får jag ge mig, jag kan ju få mina ryck ibland men jag är bara så fruktansvärt irriterad!
Jag funderar på om jag ska ut i garaget och leta efter lite sommar skor!? Men det lär ju bli att man mest går i flippflopp och ballerinaskor :D Nej det om detta. Nu blir det andra avenyn och lite riverside! Puss på er! ♥


Kommentarer
Anonym säger:

Ja, det är så sorgligt sen när hon väl dör. Och när alla mobbar henne typ, och han skyddar henne x)



Tack! :D

2009-11-24 | 22:19:29
Bloggadress: http://magicmushrooms.blogg.se/
amanda säger:

okej du hade rätt :D

saknar diiig <3

2009-11-25 | 08:15:45
Bloggadress: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback